Wal-Mart reduces its prices
Wal-Mart has launched a new price comparison test in nearly 1,200 of its shops. The goal is to compete with the discount chains – portfolio.hu wrote.
Wal-Mart launched the price test across 11 Midwest and Southeastern states such as Iowa, Illinois and Florida, focusing on price competition in the grocery business that accounts for 56 percent of the company’s revenue, said vendor sources with direct knowledge of the matter who did not wish to be identified for fear of disrupting business relations with Wal-Mart. (Reuters, portfolio.hu)
Related news
Mere in Hungary: price list already available, no store yet
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >UHT and fresh milk price competition: how have milk market trends changed?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Edible poppies from producers will be available at an affordable price
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
K&H was named the Green Large Company of the Year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Retail sales in the Czech Republic increased by 2.5 percent in July
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >LG’s new washing machines come with a microplastic filter
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >