Csökkenti árait a Wal-Mart
A Wal-Mart egy új árösszehasonlító tesztet indított közel 1200 boltjában, a cél az, hogy felvegyék a versenyt a diszkontláncokkal – írja a portfolio.hu.
A Wal-Mart az ártesztet 11 amerikai államban, például Illinois-ban és Floridában hajtja végre és elsősorban arra az élelmiszeripari szegmensre koncentrál, amely a Wal-Mart árbevételének 56 százalékát adja. A cél az, hogy megtalálják az optimális árat a különböző termékekkategóriákban, és ha szükséges, akkor módosítsák az árakat.
A Reuters egyébként szintén megcsinálta a saját tesztjét több amerikai nagyvárosban is, amiből az derült ki, hogy a Wal-Mart már aktívan reagált a diszkontláncok árazására és több termék esetében is jobb árakat kínál. Az árverseny kifejezetten alacsony árakat eredményezett több termékcsoportban is, egy tucat tojást már kevesebb, mint egy dollárért, egy gallon tejet pedig nagyjából 1 dollárért lehet kapni több amerikai üzletben.
Az árteszten felül a Wal-Mart a múlt héten több alkalommal a beszállítóival is találkozott, ahol arra kérte a beszállítókat hogy segítsék a Wal-Martot a diszkontláncokkal folytatott árversenyben és csökkentsék az áraikat.
A Wal-Mart előtt álló feladat nem könnyű, a problémát az okozza, hogy a Wal-Martnak úgy kellene árat csökkenteni, hogy az ne csökkentse tovább a kereskedelmi lánc profitabilitását. (Reuters, portfolio.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Importtal nyomják le a húsvéti sonka árát a diszkontok: mit várhatunk idén?
A húsvéti szezon közeledtével a diszkontok az importált húskészítményekkel, különösen…
Tovább olvasom >Az ősz nagy kérdése: meg tud-e újulni az árverseny a boltok között?
Az árfigyelő bevezetése óta jelentős árcsökkenés figyelhető meg a boltokban.…
Tovább olvasom >GFM: augusztus 1-től 15 százalékra nő a kötelező élelmiszerár-akciózás mértéke
A kormány folytatja az inflációcsökkentő intézkedéseket. Augusztus 1-jétől 15 százalékra…
Tovább olvasom >További cikkeink
Népszerű újításra készül a Primark
2024. május 28-án Magyarországon is megnyitja első üzletét a Primark,…
Tovább olvasom >A Hermés luxuscikk-gyártó negyedéves bevétele 17 százalékkal nőtt
Elemzők által vártnál jobban nőtt a Hermés francia luxuscikk-gyártó bevétele…
Tovább olvasom >A Magyar Posta elhatárolódik a „kamu csomagok” tartalmi ellenőrzésének felelősségétől
A Magyar Posta elhatárolódik a „kamu csomagok” tartalmi ellenőrzésének felelősségétől…
Tovább olvasom >