Csökkenti árait a Wal-Mart
A Wal-Mart egy új árösszehasonlító tesztet indított közel 1200 boltjában, a cél az, hogy felvegyék a versenyt a diszkontláncokkal – írja a portfolio.hu.
A Wal-Mart az ártesztet 11 amerikai államban, például Illinois-ban és Floridában hajtja végre és elsősorban arra az élelmiszeripari szegmensre koncentrál, amely a Wal-Mart árbevételének 56 százalékát adja. A cél az, hogy megtalálják az optimális árat a különböző termékekkategóriákban, és ha szükséges, akkor módosítsák az árakat.
A Reuters egyébként szintén megcsinálta a saját tesztjét több amerikai nagyvárosban is, amiből az derült ki, hogy a Wal-Mart már aktívan reagált a diszkontláncok árazására és több termék esetében is jobb árakat kínál. Az árverseny kifejezetten alacsony árakat eredményezett több termékcsoportban is, egy tucat tojást már kevesebb, mint egy dollárért, egy gallon tejet pedig nagyjából 1 dollárért lehet kapni több amerikai üzletben.
Az árteszten felül a Wal-Mart a múlt héten több alkalommal a beszállítóival is találkozott, ahol arra kérte a beszállítókat hogy segítsék a Wal-Martot a diszkontláncokkal folytatott árversenyben és csökkentsék az áraikat.
A Wal-Mart előtt álló feladat nem könnyű, a problémát az okozza, hogy a Wal-Martnak úgy kellene árat csökkenteni, hogy az ne csökkentse tovább a kereskedelmi lánc profitabilitását. (Reuters, portfolio.hu)
Kapcsolódó cikkeink
UHT és friss tejek árversenye: hogyan változtak a tejpiaci trendek?
Az elmúlt évek jelentős változásokat hoztak a magyar tejpiacon, ahol…
Tovább olvasom >Elérhető áron kapható idén a termelői étkezési mák
Az idei évben a magyar máktermelők számára kedvezőek az előjelek…
Tovább olvasom >Importtal nyomják le a húsvéti sonka árát a diszkontok: mit várhatunk idén?
A húsvéti szezon közeledtével a diszkontok az importált húskészítményekkel, különösen…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >