Cheaper free-from products at Kifli
After more than 50 products in September, in October online supermarket Kifli.hu reduced the prices of another 77 gluten-, lactose- and added sugar free foods and plant-based drinks to a level that stands alone in the market.
This article is available for reading in Trade magazin 2023/11.
“Customer reaction has been amazing: we have seen a 50% increase in demand in the ‘special diet, conscious nutrition’ category. One third of our customers buy from the special and free-from category”, told Gabriel Makki, CEO of Kifli.hu. //
Related news
Wine sales at Kifli.hu increased by nearly a fifth
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Campaign about the sustainability of meat consumption
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Kifli.hu’s parent company launches a new category for foods made with value-added recycling
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
New challenges for online marketplaces
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lufthansa Systems Hungária is 30 years old: the IT company now employs more than 800 people
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >AutoWallis has started preparing new green projects
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >