The Croatian TOP10 has 82 percent of the market
🎧 Hallgasd a cikket:
The 10 biggest retail chains in Croatia had combined sales of EUR 3.72 billion in 2016, which constitutes an 82.1-percent market share. Konzum is still the biggest player with a 30-percent share, followed by Lidl at 20 percent and Plodine, Kaufland, Tommy and SPAR with shares between 5 and 10 percent.
Related news
Joint strength: Arnold Schwarzenegger and Ralf Moeller star together in the new PARKSIDE campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl versus pastry shops: the supermarket chain offers “Álmodózó” cheaper
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Sustainability in the pressure of time
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
More related news >
Related news
KSH: industrial producer prices in July did not change compared to the previous month, exceeding the level a year earlier by an average of 4.5 percent
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Consumer Protection Authority tested detergents, washing powders and washing capsules
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Magyar Posta has started delivering food vouchers to pensioners
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >