The Croatian TOP10 has 82 percent of the market
🎧 Hallgasd a cikket:
The 10 biggest retail chains in Croatia had combined sales of EUR 3.72 billion in 2016, which constitutes an 82.1-percent market share. Konzum is still the biggest player with a 30-percent share, followed by Lidl at 20 percent and Plodine, Kaufland, Tommy and SPAR with shares between 5 and 10 percent.
Related news
Lidl extends partnership with UEFA Women’s National Team until 2030
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl Slovakia – Supermarketization 2.0
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >SPAR simplifies recipes with fewer additives
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
More related news >
Related news
New food certification for products free from ultra-processed ingredients
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Sausages, salamis, tactics
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >K&H: once again Hungary’s best sustainability bank
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
