CP Contact: We buy more and more consciously
Consumer protection awareness was improved in the fourth quarter of 2017 and confidence in retailers also became slightly stronger compared to the previous quarters – tozsdeforum.hu quotes the current values of the Consumer Protection Index.
According to the index’s developer the CP Consumer Consumer Advisor, the data showed a sharp drop in the number of complaints in connection with shoes clothing and phone services, but more people complained about the Internet services. (tozsdeforum.hu)
Related news
The hand luggage war has reached Brussels – the foundations of the low-cost model are in danger
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Seven-point consumer protection action plan announced at NKFH conference
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Márton Nagy: consumer protection is a top priority for the government
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
What is the optimal protein-fat-carbohydrate intake?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Get ready to face it!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >ifo: Business sentiment improved in Germany
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
