Coty: Drop in cosmetics product demand results in millions lower sales result
Coty Inc is to increase its investments in skin care to offset a pandemic-induced fall in demand for its makeup products that led to disappointing quarterly sales revenue. The company is now busy making skin care products for its Asian customers. Online sales growing by 30 percent in the EMEA region couldn’t offset the 21.9-percent sales drop in European physical stores – many of which had to close – in the second quarter.
Related news
This is how Hungarian researchers model epidemics
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The conscious skin care manual from Rossmann and Krémmánia has arrived
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >L’Oreal to push for tariff exemption as US market improves
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Retail trade in turbulence
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Winners of the 2025 Hungaropack Hungarian Packaging Competition
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Turmoil in the tubs
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
