Coty: többmilliós veszteséget hozott a kozmetikai termékek iránti kereslet visszaesése

Szerző: Trademagazin Dátum: 2021. 03. 16. 10:00

A Coty Inc. bőrápolási üzletágának fejlesztésével tervezi ellensúlyozni a járvány miatt kozmetikai termékei iránt visszaeső keresletet, amely csalódást keltő negyedéves bevételt eredményezett.

Mivel a vásárlók a növekvő számú koronavírusos esetek miatti újabb lezárások közepette az alapozót és rúzst szérumokra és hidratáló krémekre cserélték, a kozmetikai termékgyártók kénytelenek fokozni jelenlétüket a bőrápolási kategóriában. A Coty jelenleg az ázsiai piacra szánt bőrápolási termékeken dolgozik, miközben a 2022-es pénzügyi évre tervezett Kim Kardashian West bőrápolási termékcsalád piaci bevezetését készíti elő.

Az online értékesítés EMEA-régióban bekövetkezett 30 százalékos növekedése nem volt elegendő a pandémia miatti boltbezárások ellensúlyozására egyes európai piacokon, hiszen az értékesítés itt összesen 21,9%-kal esett vissza.

A reptéri üzletekben látott forgalom-visszaesés okán a cég most Kína Hainan tartományában tervez új üzleteket nyitni, ahonnan a hírek a tehetős kínai vásárlók vámmentes üzletekben folytatott költekezéséről szólnak.

Kapcsolódó cikkeink