Coty: többmilliós veszteséget hozott a kozmetikai termékek iránti kereslet visszaesése
A Coty Inc. bőrápolási üzletágának fejlesztésével tervezi ellensúlyozni a járvány miatt kozmetikai termékei iránt visszaeső keresletet, amely csalódást keltő negyedéves bevételt eredményezett.
Mivel a vásárlók a növekvő számú koronavírusos esetek miatti újabb lezárások közepette az alapozót és rúzst szérumokra és hidratáló krémekre cserélték, a kozmetikai termékgyártók kénytelenek fokozni jelenlétüket a bőrápolási kategóriában. A Coty jelenleg az ázsiai piacra szánt bőrápolási termékeken dolgozik, miközben a 2022-es pénzügyi évre tervezett Kim Kardashian West bőrápolási termékcsalád piaci bevezetését készíti elő.
Az online értékesítés EMEA-régióban bekövetkezett 30 százalékos növekedése nem volt elegendő a pandémia miatti boltbezárások ellensúlyozására egyes európai piacokon, hiszen az értékesítés itt összesen 21,9%-kal esett vissza.
A reptéri üzletekben látott forgalom-visszaesés okán a cég most Kína Hainan tartományában tervez új üzleteket nyitni, ahonnan a hírek a tehetős kínai vásárlók vámmentes üzletekben folytatott költekezéséről szólnak.
Kapcsolódó cikkeink
Új termékkel bővült Lilu BODY+ME termékcsaládja a Rossmannban
2024. március 25-én 15-18 óra között egy közönségtalálkozó során a…
Tovább olvasom >Átadták a Rossmann és a Coty közös nyereményjátékának fődíját
Ünnepélyes keretek között adták át a Rossmann Magyarország és Coty…
Tovább olvasom >A horvát gazdák hatodik napja tüntetnek a sertéspestisjárvány megfékezését célzó kormányintézkedések miatt
Horvátországban hatodik napja tüntetnek a gazdák a sertéspestisjárvány megfékezését célzó…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az euróövezeti infláció 2,4 százalék volt március után áprilisban is
Az elemzői várakozásokkal összhangban március után áprilisban is 2,4 százalék…
Tovább olvasom >Suppan Gergely: egyértelműen véget ért a recesszió Magyarországon
Egyértelműen véget ért a recesszió Magyarországon, mostantól csak a növekedés…
Tovább olvasom >K&H: jól látszik az inflációs anomália, mást érzékelnek a vásárlók
Hiába fékezett nagyot az infláció, a K&H biztos jövő felmérésének…
Tovább olvasom >