Cofidis: the Hungarians plan to spend the most on holiday and home improvement
Most of the Hungarians (28 percent) plan to spend on vacation this year, followed by school start and home improvement (17-17 percent) among the planned expenditures – Cofidis revealed its research to MTI.
According to the credit institution’s survey, the Hungarian population is spending a lot on clothing (13 percent), followed by expenditure on health care and technical items (8-8 percent) and entertainment (6 percent). (MTI)
Related news
NGM: the SZÉP card does not slow down even after the summer, people spent nearly 33.2 billion forints in September, 7 percent more than last year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The long weekend of October 23 brought in more than 600,000 guest nights
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Wizz Air launches more flights from Budapest than ever before this winter
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Winners of the 2025 Hungaropack Hungarian Packaging Competition
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Turmoil in the tubs
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Margin reduction extended to new products – in-store price restrictions remain in place until the end of February
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
