Cofidis: the Hungarians plan to spend the most on holiday and home improvement
Most of the Hungarians (28 percent) plan to spend on vacation this year, followed by school start and home improvement (17-17 percent) among the planned expenditures – Cofidis revealed its research to MTI.
According to the credit institution’s survey, the Hungarian population is spending a lot on clothing (13 percent), followed by expenditure on health care and technical items (8-8 percent) and entertainment (6 percent). (MTI)
Related news
Experience, timing, awareness: a new travel logic is emerging towards 2026
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Online Travel Expo introduced as a new digital professional platform
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Warsaw named Europe’s number one city destination by 2026
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Climate-tolerant alternative in arable fields: peanuts could be one of the winners of climate change
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Even though the price of cocoa has halved, chocolate will not become cheaper
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Temu is crushing domestic webshops – Christmas won’t change either
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
