Cofidis: those who plan to raise up children consider infancy, those who already have children consider the young adult period to be cost the most
The Cofidis Credit Monitor survey is conducted four times a year by the NRC Marketing Research and Consulting Ltd. on a sample of 500 persons online. The data are representative of the Hungarian Internet population aged 18-69.
Of those who are bringing up children, 20 percent consider high school to be the most expensive, while 16 consider the elementary school period as the most expensive. (MTI)
Related news
Körkörös.hu: Plastic could still cover the ocean surface in a hundred years
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Survey: 98 percent of Hungarians use the cashback system
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Sensory hypersensitivity and urinary anxiety: many people prefer not to go to the bathroom – new research sheds light on this
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
This is how Hungarians spend money for Christmas
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Recycling packaging can save billions
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Nébih inspected factories producing both gyro skewers and raw materials – the operation of one factory was immediately suspended
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

