Coccolino: renewal both inside and outside

Benczik Judit
brand manager
Unilever Magyarország
Coccolino’s large-scale relaunch project has come to an end. In 2018 the fabric softener brand got a new design and improved formulas. Brand manager Judit Benczik told: new products had also been added to the Coccolino Intense super-concentrated range. Besides the already available Fresh Sky, Fuchsia Passion and Sunburst variants, the company now also offers the exotic fragrance Floral Elixir and the Pure version, which is the perfect fabric softener choice for shoppers with a sensitive skin. //
Related news
Guinness owner Diageo appoints new CEO to revive growth
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Unilever ice-cream spin-off delayed by US government shutdowns
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Abu Dhabi, Goldman Sachs Invest In Haagen-Dazs Maker Froneri At €15bn Valuation
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Monster takes on Alani Nu with female-focused energy drink
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >PENNY ranks first among TOP Employers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >This is how Coca-Cola and Budapest Bike Maffia support communities during the brand’s Christmas campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

