Trademagazin > News and articles > Company and Personal News > Coca-Cola makes a bid for Amazon customers
Coca-Cola makes a bid for Amazon customers
🎧 Hallgasd a cikket:
Coca-Cola keeps developing the online shopping experience, trying to increase online sales with special marketing efforts and offers. John Carroll, Coca-Cola’s general manager for e-commerce told: we are living in an age when shoppers are clicking on the Amazon website instead of filling their baskets in brick and mortar stores. Coca-Cola has worked hard to make its digital shopping pages more attractive and content heavy. Instead of just having a box to click for purchase, products now have pages that tell their brand stories and functional benefits.
Related news
Coca-Cola aims to help solve the orange juice crisis with AI
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Coca-Cola and Disney teamed up for great success
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Walmart recruits European marketplace sellers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
More related news >
Related news
Pensioner vouchers: each chain entices customers differently
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A taste journey at Auchan: customers are welcomed with the cuisines of 13 nations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The 6th Bodrogi PET Cup has begun
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >