Trademagazin > News and articles > Company and Personal News > Coca-Cola makes a bid for Amazon customers
Coca-Cola makes a bid for Amazon customers
🎧 Hallgasd a cikket:
Coca-Cola keeps developing the online shopping experience, trying to increase online sales with special marketing efforts and offers. John Carroll, Coca-Cola’s general manager for e-commerce told: we are living in an age when shoppers are clicking on the Amazon website instead of filling their baskets in brick and mortar stores. Coca-Cola has worked hard to make its digital shopping pages more attractive and content heavy. Instead of just having a box to click for purchase, products now have pages that tell their brand stories and functional benefits.
Related news
Coca-Cola and Disney teamed up for great success
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Walmart recruits European marketplace sellers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >YouGov Brand Footprint 2025: the favourite FMCG brands of shoppers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
More related news >
Related news
The Hungarian economy may finally start growing next year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Inflation remained unchanged in August
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Fitch has improved its global GDP growth forecast for this year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >