Trademagazin > News and articles > Company and Personal News > Coca-Cola makes a bid for Amazon customers
Coca-Cola makes a bid for Amazon customers
🎧 Hallgasd a cikket:
Coca-Cola keeps developing the online shopping experience, trying to increase online sales with special marketing efforts and offers. John Carroll, Coca-Cola’s general manager for e-commerce told: we are living in an age when shoppers are clicking on the Amazon website instead of filling their baskets in brick and mortar stores. Coca-Cola has worked hard to make its digital shopping pages more attractive and content heavy. Instead of just having a box to click for purchase, products now have pages that tell their brand stories and functional benefits.
Related news
Amazon tests delivery in half hour or less
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Coca-Cola changes CEO: COO takes the lead
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Amazon reduces seller fees in Europe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
More related news >
Related news
The HORECA sector joins forces with Alimentaria+Hostelco to mark the future of hospitality
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Challenges of the retail sector: retail has become more crisis-resistant
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >How to avoid the hassles of online shopping?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
