Carrefour Announces Strategic Partnership With Meta
French retailer Carrefour has entered into a strategic partnership with Meta to support its digital transformation, which seeks to provide more personalised and connected experiences for customers and its 320,000 employees.
It will span many aspects of Carrefour’s business, from internal communications and employee experience to customer relations, digital advertising and digitising leaflets, local communications, and social commerce.
ESM
Related news
Five microtrends rewriting green claim strategies
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Mixed Results For Carrefour In Italy And Brazil
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Belgium Allows Seven Day Store Opening
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Dr Zoltán Pogátsa on the Hungarian economy: neither the golden age, nor an apocalypse
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Eurozone GDP grew by 0.1 percent in the second quarter compared to the previous quarter
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KSH: industrial production decreased by 1.0 percent compared to the same period of the previous year, expanded by 2.0 percent compared to the previous month
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >