Carrefour és Meta – itt az új partnerség
A francia Carrefour stratégiai partnerségre lépett a Metával, hogy megkönnyítse saját digitális átalakulását, amelynek segítségével személyre szabottabb élményeket nyújthat vásárlóinak és alkalmazottainak.

Felpörgetik a digitalizációt
A Metával kötött szerződés keretében a Carrefour számos területen tud digitálisan fejlődni: üzletileg, belső kommunikáció terén, digitális hirdetések és digitális prospektusok terén, valamint a közösségi kereskedelemben,
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Izraelben lép piacra a Carrefour az Electra Consumer Productsszal társulva
Nemzetközi terjeszkedése részeként a francia Carrefour franchise-megállapodást írt alá az…
Tovább olvasom >Kiskereskedelmi boltot nyit a Meta
A Meta (a korábbi Facebook) elindítja első retail üzletét. A…
Tovább olvasom >Tíz francia városban indítja el a Carrefour és az Everli szolgáltatásait
A francia vásárlók 10 városban vásárolhatnak már a Carrefour hiper-…
Tovább olvasom >További cikkeink
Izraelben lép piacra a Carrefour az Electra Consumer Productsszal társulva
Nemzetközi terjeszkedése részeként a francia Carrefour franchise-megállapodást írt alá az…
Tovább olvasom >Automatizált raktármegoldásokat tesztel a Rohlik Csoport
Kísérleti projektet indít a BRIGHTPICK-kel a Kifli.hu anyacége, a Rohlik…
Tovább olvasom >Cicadominancia
Marketingnyelven szólva azt mondhatjuk, hogy a macska valahogy jobban menedzseli…
Tovább olvasom >