Burn Shot
Burn Shot creates a new, innovative segment (Energy Shot) in the energy drink category in Hungary. The product’s advantage is that it stimulates as much as the 250-ml versions, but in only one sip, without bubbles. It is a really convenient solution, since it is not bigger than a key ring and requires no cooling.
Agency:	Starcom / McCann
Customer:	Coca-Cola Magyarország Kft.
Product:	Burn Shot
Apperance:	RTL Klub – Forma 1-es közvetítések környezetében, RTL Klub, Viasat3, Cool, Discovery, Sport Klub, Comedy Central, VIVA, Music TV
Period:	14th March – 14th Nov.
Related news
Related news
Lidl’s new campaign celebrates customers’ favorites
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Cheese prices hit three-year low: ALDI cuts prices again
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >SPAR shoppers help 1,800 children to start the school year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
					
					
					