Burn Shot
Burn Shot creates a new, innovative segment (Energy Shot) in the energy drink category in Hungary. The product’s advantage is that it stimulates as much as the 250-ml versions, but in only one sip, without bubbles. It is a really convenient solution, since it is not bigger than a key ring and requires no cooling.
Agency: Starcom / McCann
Customer: Coca-Cola Magyarország Kft.
Product: Burn Shot
Apperance: RTL Klub – Forma 1-es közvetítések környezetében, RTL Klub, Viasat3, Cool, Discovery, Sport Klub, Comedy Central, VIVA, Music TV
Period: 14th March – 14th Nov.
Related news
Related news
MOL Fresh Corner turns 10 – from Olympic champions to Tankcsapda, everyone celebrates the country’s most popular hot dog
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >From Maklár to the stars: the journey of space chocolate
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl is organizing an exclusive customer party in one of its Budapest stores
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >