Burn Shot
Burn Shot creates a new, innovative segment (Energy Shot) in the energy drink category in Hungary. The product’s advantage is that it stimulates as much as the 250-ml versions, but in only one sip, without bubbles. It is a really convenient solution, since it is not bigger than a key ring and requires no cooling.
Agency: Starcom / McCann
Customer: Coca-Cola Magyarország Kft.
Product: Burn Shot
Apperance: RTL Klub – Forma 1-es közvetítések környezetében, RTL Klub, Viasat3, Cool, Discovery, Sport Klub, Comedy Central, VIVA, Music TV
Period: 14th March – 14th Nov.
Related news
Related news
McDonald’s restaurants will be closed nationwide on December 24-25
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Price reduction at Lidl: Popular butters are available for less
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Allee’s operations are exemplary in terms of sustainability at a global level
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
