A Burn Shot az energiaital-kategória egy új, innovatív szegmensét (Energy Shot) hozza létre Magyarországon. A termék előnye, hogy ugyanannyira serkent, mint 250 ml-es társai egyetlen kortyban, buborékok nélkül. Kényelmi szempontokból is tökéletes megoldás, mert nem nagyobb, mint egy kulcstartó és hűtést sem igényel. Ügynökség: Starcom / McCann
Megrendelő: Coca-Cola Magyarország Kft.
Termék: Burn Shot
Megjelenések: RTL Klub – Forma 1-es közvetítések környezetében, RTL Klub, Viasat3, Cool, Discovery, Sport Klub, Comedy Central, VIVA, Music TV
Időszak: márc 14.-nov. 14.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Tízmilliók egy nyitófüllel – elindult a XIXO történetének legnagyobb nyereményjátéka
Idén nyáron minden eddiginél nagyobb dobásra készül a XIXO: elindult…
Tovább olvasom >Auchan Placc újratöltve – friss kínálat és megfizethető árak az EFOTT-on!
Már harmadik éve nyitja meg kapuit az Auchan Placc az…
Tovább olvasom >Megnyílt Magyarország első PRÍMA élelmiszer OUTLET üzlete
Új fejezetet nyitott a hazai élelmiszer-kereskedelemben a Vörösvár Kft.: 2025.…
Tovább olvasom >