The national Coop newspaper is made by using Brandbank datas
The Coop Hungary as one of the dominant players in the domestic food trade market has several member companies and regions.
This means a complex task in the unified communication with the consumers. Since this autumn, the company uses Brandbank's database when creating its national and regional catalogs, online and offline surfaces, which is not only a high-quality technological step towards the consumers, but means significant time and cost savings for the company.
Related news
Adapt or disappear – this is how companies can stay competitive in the age of AI and crises
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Coop: still leading the way after 30 years
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Dalí in Vienna: another international success for the Republic Group
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Survey: 98 percent of Hungarians use the cashback system
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >More than 10 tons of pet food collected thanks to Lidl
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >DM further strengthened its online and offline services
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >


