The #énjövőm program of Coca-Cola Magyarország is Expanding
The #énjövőm (#my future) program of Coca-Cola Magyarország opens up for more people with new training locations.
The Coca-Cola HBC and the Hungarian subsidiary of The Coca-Cola Company continue the initiative together from 2019 focusing on the training of young women and disadvantaged people. Nearly four thousand young people participated in the free trainings in the past year and a half, with the goal of involving 8,000 participants by 2020.
More informations can be found at the: www.enjovom.hu site.
Related news
This is how Coca-Cola and Budapest Bike Maffia support communities during the brand’s Christmas campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Coca-Cola, Philadelphia, Nutella Among Top FMCG Brands In Western Europe: NIQ
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Nearly half of Generation Z would stay at one company for 3-4 years and would rather gain experience in multiple places
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Holiday spending trends: affordable gifts, experiences and premium foods take center stage
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Elyn’s Lab brand has launched a total of nine new products this year.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Kifli.hu launches a groundbreaking, entirely AI-powered Christmas campaign titled “Almost Missed Moments. But Not Now!”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
