Gorillas adds new private label products
In an attempt to become more profitable, quick commerce giant Gorilla has announced the expansion of its Gorillas Premium and Gorillas Daily private label ranges, The launch of the two product lines follows the debut of the quick commerce company’s first four private labels in its main markets – Germany, France, the Netherlands and Great Britain, back in June.
Related news
Private label’s allure transcends income levels, survey finds
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Ferrero Invests €140m In Spanish Ice-Cream Plant
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Kroger pumps up private label with new protein line
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Milestone in supplier relations – Rossmann organized the Supplier Conference with the participation of more than 100 partners
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Premium drink, premium literature
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Nutella® at the Advent Basilica Christmas Market – the iconic brand will have its own stand
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
