Gorillas adds new private label products
In an attempt to become more profitable, quick commerce giant Gorilla has announced the expansion of its Gorillas Premium and Gorillas Daily private label ranges, The launch of the two product lines follows the debut of the quick commerce company’s first four private labels in its main markets – Germany, France, the Netherlands and Great Britain, back in June.
Related news
Spanish Eroski stays on course thanks to AI and private labels
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Tommy Brings Coop Italia Products Exclusively To Croatia
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A recuperating market in a changing consumer landscape
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Coffee prices are falling, can it be cheaper here too?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >MMSZ Green Club meeting at Danone: sustainable operations in practice
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Faster, greener, smarter – today’s minimum requirements in FMCG transport
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >