Bővíti saját márkás termékkínálatát a Gorillas
A jövedelmezőség növelése érdekében a Gorillas gyorskereskedelmi óriás bővíti Gorillas Premium és Gorillas Daily saját márkás termékcsaládjait.
A Gorillas Daily ernyőmárka alatt megjelenő új, kedvező árakon elérhető termékek között lesznek kenhető termékek, felvágottak, sajtok, édes és sós snackek, gyümölcslevek, valamint egy sor olasz különlegesség, így mortadella, prosciutto, mozzarella buffala és burrata, valamint tésztaszószok. A Gorillas Premium kínálatának minőségi termékei körében friss tésztákat, prémium snackeket kínál.
A két termék bevezetése a gyorskereskedelmi cég első négy saját márkájának fő piacokon – Németországban, Franciaországban, Hollandiában és az Egyesült Királyságban – való júniusi bevezetését követi.
Kapcsolódó cikkeink
Jobb felhasználói élményt kíván nyújtani applikációjában a Gorillas
A Gorillas elindította alkalmazásának frissített változatát, azzal a céllal, hogy…
Tovább olvasom >Bővíti „olcsó” saját márkás termékkínálatát az Albert Heijn
Bővíti a Prijsfavorieten (Árkedvencek) kampány keretében kínált, megfizethető árú, saját…
Tovább olvasom >Új prémium saját márkát vezet be a Billa Ausztriában
A korábban megszűnt Billa Corso és a Merkur Selektion saját…
Tovább olvasom >További cikkeink
A világ 30 legjobb munkaadója között a ROSSMANN
Közzétette a világ legjobb munkaadóinak új listáját a Forbes amerikai…
Tovább olvasom >3,9%-kal csökkent a kiskereskedelmi forgalom
A várakozásokat alulmúlva a nyers adat szerint 4,8%-kal, naptárhatástól megtisztítva pedig…
Tovább olvasom >K&H: Mi aggasztja a világ polgárait?
Bevonult a hétköznapok szókincsébe a „fenntarthatóság” kifejezés. Egy 34 országra…
Tovább olvasom >