Trademagazin > News and articles > Market News > Albert Heijn adds new products to its low-price private label selection
Albert Heijn adds new products to its low-price private label selection
🎧 Hallgasd a cikket:
Dutch retailer Albert Heijn has added 100 new products to its Prijsfavorieten campaign, which seeks to offer affordable private label FMCG products for households. As part of a four-week campaign, Albert Heijn is offering a 25% discount on three products in the campaign each week.
Related news
Colruyt rolls out hybrid meat in Belgium
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Jumbo to exit Everest and Epic Partners purchasing alliance
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Online supermarket Picnic launches subscription model
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
More related news >
Related news
Loyalty reloaded – who is going to win the loyalty war in 2025?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Artists and pink trucks raise awareness of the fight against breast cancer
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hatszoros Hungaropack-díjas lett a DS Smith – új szintre emeli a fenntartható csomagolás innovációját
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >