Borkoktél: Keverd és kóstold!
Az országos szőlész-borász szakmai önkormányzat célkitűzései között szerepel a kulturált és minőségi borfogyasztás népszerűsítése. Az elmúlt évek során számos induló kampány bizonyította, hogy a borok világát felfedezni önmagában is izgalmas dolog. Világossá vált azonban az is, hogy a borfogyasztás csökkenése nem egyszerűen ágazati probléma, hanem társadalmi jelenség, amiben meghatározó szerepe van a fiatalabb generációk idősebbektől eltérő ízlésének és elvárásainak. Az ő folyamatosan változó igényeikre a könnyen érthető minőségi borokkal és az ezekből készült vagy otthon készíthető boralapú italokkal, koktélokkal lehet válaszolni.

Epres frozé
A cikk a Trade magazin 2023/8-9. lapszámában olvasható.
Ez volt a kiindulópontja a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa június végén indult Keverd és Kóstold! kampányának és borkoktélok augusztustól kezdett népszerűsítésének. A HNT kutatta a fogyasztói szokásokat, a trendek változásait, ami során egyértelművé vált, hogy a piac elmozdult a könnyedebb, színes, ugyanakkor magas minőséget képviselő italok felé, ami a Z-generáció esetében meghatározó. //
Related news
The 44th National Wine Competition opens on May 13 – Minister of Agriculture Dr. István Nagy to serve as Patron-in-Chief
The National Council of Wine Communities (HNT) will host the…
Read more >The many faces of Hungarian wine
The National Council of Wine Communities has launched the “Hungarian…
Read more >Conscious wine consumers: changing habits among younger generations
The proportion of occasional wine consumers among 18-40 year-olds has…
Read more >Related news
An EU program to support the development of sustainable tourism has been launched in Szeged
An EU program with a total budget of 2.5 million…
Read more >(HU) A vendéglátóhely-nevek és a brit humor – A nap képe
Sorry, this entry is only available in HU.
Read more >