Borkoktél: Keverd és kóstold!
Az országos szőlész-borász szakmai önkormányzat célkitűzései között szerepel a kulturált és minőségi borfogyasztás népszerűsítése. Az elmúlt évek során számos induló kampány bizonyította, hogy a borok világát felfedezni önmagában is izgalmas dolog. Világossá vált azonban az is, hogy a borfogyasztás csökkenése nem egyszerűen ágazati probléma, hanem társadalmi jelenség, amiben meghatározó szerepe van a fiatalabb generációk idősebbektől eltérő ízlésének és elvárásainak. Az ő folyamatosan változó igényeikre a könnyen érthető minőségi borokkal és az ezekből készült vagy otthon készíthető boralapú italokkal, koktélokkal lehet válaszolni.

Epres frozé
A cikk a Trade magazin 2023/8-9. lapszámában olvasható.
Ez volt a kiindulópontja a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa június végén indult Keverd és Kóstold! kampányának és borkoktélok augusztustól kezdett népszerűsítésének. A HNT kutatta a fogyasztói szokásokat, a trendek változásait, ami során egyértelművé vált, hogy a piac elmozdult a könnyedebb, színes, ugyanakkor magas minőséget képviselő italok felé, ami a Z-generáció esetében meghatározó. //
Related news
Young people are now more conscious wine drinkers
A recent representative survey commissioned by the National Council of…
Read more >The decline in Hungarian grape production may stop, according to an international agricultural company
The decline in Hungarian grape production may stop, but climate…
Read more >The many faces of Hungarian wine
The National Council of Wine Communities has launched the “Hungarian…
Read more >Related news
UniTravel went bankrupt: what will happen to the passengers?
After forty years of operation, UniTravel Kft., one of the…
Read more >The closed bathhouse of the Hévíz Lake Spa can reopen with government support
The government has taken a significant step for the future…
Read more >Tourist invasion in Europe: the summer of Mediterranean overtourism
School is out, vacation is coming: Europe’s most popular holiday…
Read more >