Boycott over the war in Gaza
Since the start of the Israel-Hamas war in October, US coffee chain Starbucks has appeared on several consumer boycott lists circulating on Egyptian social media.
This article is available for reading in Trade magazin 2024/2-3
For instance in Cairo dozens of Starbucks and McDonald’s stores that used to bustle on a weekday are completely empty today. A local soft drinks brand says its sales have tripled since the war began, because consumers are avoiding Coca-Cola and Pepsi. //
Related news
Research: How different generations view social labels
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Breakthrough points
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Campaign for self-identity
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Global front lines on the food essentials market: beyond bread
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Visit Hungary: International tourism conference to be held in Budapest on October 14-15
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The 12th Kürtőskalács Festival opens with Pink Kürtőskalács and desserts
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >