Black Friday 2020
While last year only one in 3 people bought as part of some Black Friday campaign, this year, despite the economic uncertainty caused by COVID, half of the population plans to do so. They’re the ones who are particularly pleased that in-store and online promotions don’t just last for 1 day, so they certainly won’t miss out on discounts, revealed a joint survey of 18-79 year olds by LogiNet and Reacty Digital.
Related news
Food delivery instead of room service
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarian companies are focusing on stability and preparing for growth
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >German retail struggles with AI integration
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Another wave of food price increases could come due to EPR fees
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KSH: in August, the foreign trade surplus for goods was 557 million euros, while imports were 4.1 percent lower than in the same period of the previous year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >More than 600 tons of plastic waste can be saved annually
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >