Black Friday 2020
While last year only one in 3 people bought as part of some Black Friday campaign, this year, despite the economic uncertainty caused by COVID, half of the population plans to do so. They’re the ones who are particularly pleased that in-store and online promotions don’t just last for 1 day, so they certainly won’t miss out on discounts, revealed a joint survey of 18-79 year olds by LogiNet and Reacty Digital.
Related news
One of the most significant sale periods of the year has begun at Auchan!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Employees use AI primarily to search for information
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Black Friday and Christmas are coming, the rush for loans may begin
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
FAO food price index falls in October, near-record cereal stocks expected
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >EU regulations on food additives are getting stricter – new rules on the use of preservatives and sweeteners
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Sentix: Investors in the eurozone became more pessimistic in November
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

