Retail chains are optimistic
Normally, the fourth quarter is prominent in retail chains, this period usually accounts for an above-average share of annual sales, but this year, the coronavirus pandemic re-wrote the plans. Tesco’s press department has indicated to the World Economy that the Christmas period is indeed the strongest in terms of traffic in this sector, with the coming weeks expected to be decisive this year as well.
True, at Tesco, the business year runs from March to February, meaning the last three months don’t coincide with the fourth quarter on the calendar. (vg.hu, Gyöngyösi Balázs)
Related news
How is Hungary’s demographic decline transforming retail?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Black November brought a breakthrough concept to MediaMarkt
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Dachser strengthens its presence in North Africa with a new logistics investment – the Maghreb region could become the new gateway to Europe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Record-breaking Black Friday in online orders
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Campaign launched to dispel misconceptions about meat and dairy products
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Power in every sip
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

