Retail chains are optimistic
Normally, the fourth quarter is prominent in retail chains, this period usually accounts for an above-average share of annual sales, but this year, the coronavirus pandemic re-wrote the plans. Tesco’s press department has indicated to the World Economy that the Christmas period is indeed the strongest in terms of traffic in this sector, with the coming weeks expected to be decisive this year as well.
True, at Tesco, the business year runs from March to February, meaning the last three months don’t coincide with the fourth quarter on the calendar. (vg.hu, Gyöngyösi Balázs)
Related news
The 3rd Open Markets Day will be held at 22 locations across the country
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KSH: in August, consumer prices exceeded the values of the same month of the previous year by an average of 4.3 percent
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Romanian retail trade expands despite austerity measures
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Egg market 2025: rising prices, declining production and new export opportunities
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Artificial meat: revolutionary innovation or uncertain future?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Greek investor received a red light: the future of Alföldi Tej is uncertain
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >