Sió’s #NEVERENDING campaign at the universities
The Sió uses School Marketing to promote its limited edition, #SOHAVÉGETNEMÉRŐS (#NEVERENDING) titled CitrusFriss products among the university students on national level, in just three weeks.
“We are pleased that a highly effective products tasting could be realized within one campaign, whilst with an offline campaign we were able to achieve results in the social space, thanks to the clear creative concept and campaign mechanism” – Bendl Mátyás, managing director of the Iskolamarketing Média (School Marketing Media).
Related news
Campaign for self-identity
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl launches new international campaign with a clear message
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Extraordinary rush at Aldi: customers took home 290,000 clothes on the first day
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
XIXO’s summer prize game ended with record success – 10 million forints were won twice
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Solar energy is increasingly important in retail – more SPAR stores are powered by solar panels
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The autumn GLAMOUR days have arrived at Rossmann
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >