E-commerce exploded, but how does the quarantine buyer become a loyal customer?
The coronavirus pandemic has certainly changed our consumption habits forever, as convenient and above all safe shopping has become more important than anything else. The quarantine boom yielded unprecedented results in e-commerce: in June 2021, the volume of online spending was 95 percent higher than in the same period of 2019.
Related news
Temu expands European delivery network
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Bol lets AI chatbot pick your Christmas gifts
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Allegro has 4.2 million international customers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
(HU) A nap mondása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) A nap mondása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >SPAR FREE FROM coconut biscuits recalled due to possible presence of foreign material
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
