E-commerce exploded, but how does the quarantine buyer become a loyal customer?
The coronavirus pandemic has certainly changed our consumption habits forever, as convenient and above all safe shopping has become more important than anything else. The quarantine boom yielded unprecedented results in e-commerce: in June 2021, the volume of online spending was 95 percent higher than in the same period of 2019.
Related news
Alibaba International helps global retailers with new AI agents
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Boxes and experiences
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Shein was fined 150 million
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
(HU) A nap mondása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Eggs, minus the hen
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Kifli.hu’s parent company launches a new category for foods made with value-added recycling
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >