E-commerce exploded, but how does the quarantine buyer become a loyal customer?
The coronavirus pandemic has certainly changed our consumption habits forever, as convenient and above all safe shopping has become more important than anything else. The quarantine boom yielded unprecedented results in e-commerce: in June 2021, the volume of online spending was 95 percent higher than in the same period of 2019.
Related news
Customer experience is the new competitive advantage in e-commerce
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Zalando launches in Portugal and introduces beauty in Spain
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Chinese e-commerce attacks with five-week series of promotions – Singles’ Day has become a global shopping marathon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
(HU) A nap mondása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Olyan MI kell, ami meg tud bennünket védeni – mondja a kibertitok jövőkutató
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) A nap mondása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
