E-commerce exploded, but how does the quarantine buyer become a loyal customer?
The coronavirus pandemic has certainly changed our consumption habits forever, as convenient and above all safe shopping has become more important than anything else. The quarantine boom yielded unprecedented results in e-commerce: in June 2021, the volume of online spending was 95 percent higher than in the same period of 2019.
Related news
Walmart recruits European marketplace sellers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The end of cheap “cheap orders”: customs and taxes await small packages in the US, and soon in the EU
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Knuspr Joins Swiss Markant Network
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
(HU) A nap mondása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) A nap mondása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) A nap mondása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >