E-commerce exploded, but how does the quarantine buyer become a loyal customer?
The coronavirus pandemic has certainly changed our consumption habits forever, as convenient and above all safe shopping has become more important than anything else. The quarantine boom yielded unprecedented results in e-commerce: in June 2021, the volume of online spending was 95 percent higher than in the same period of 2019.
Related news
120 million online orders in 2025, 8% domestic and 22% import growth: here is the most comprehensive domestic research on e-commerce
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Amazon tests delivery in half hour or less
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The big winners of Hungarian e-commerce are the customers: GLS and DPD have signed a strategic partnership for even more flexible package collection
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
(HU) A nap mondása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Kautzky Szemők Adrienn: Vigyázzunk a sarlatánokkal
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Hortobágy fish farm delivers one hundred tons of fish to stores every day
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
