The Hungarian National Tourist Office has unveiled its new marketing strategy
The Hungarian National Tourist Office has presented its three-year (2015-2017) tourism marketing strategy on the first day of the Travel Expo, at the official conference of UNWTO.
The primary task of the company is to present and promote the tourism offer of Hungary, abroad and in Hungary with the aim to strengthen the demand for our country as a travel destination. The Hungarian National Tourist Office (Magyar Turizmus Zrt. ) aims to facilitate the development of the industry, as well as to increase tourism revenues and to achieve a growth in the number of guest nights.
Related news
István Nagy: campaign to promote rabbit meat consumption launched
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >AMC: this year’s OMÉK welcomed more than 80 thousand visitors
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >“Food Summit” a huge success at the 82nd OMÉK
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
New greenhouse at Platán Gourmet
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) A sörfőzőüst reinkarnálódása – A nap képe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Visit Hungary launches autumn campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >