The Hungarian National Tourist Office has unveiled its new marketing strategy
The Hungarian National Tourist Office has presented its three-year (2015-2017) tourism marketing strategy on the first day of the Travel Expo, at the official conference of UNWTO.
The primary task of the company is to present and promote the tourism offer of Hungary, abroad and in Hungary with the aim to strengthen the demand for our country as a travel destination. The Hungarian National Tourist Office (Magyar Turizmus Zrt. ) aims to facilitate the development of the industry, as well as to increase tourism revenues and to achieve a growth in the number of guest nights.
Related news
Hungarian Food Business Programme – 2025 in review
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarian egg white slices were also bitten into in Vilnius and Riga
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarian food exports open up to the Baltics
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
A return to the basics of classic bar culture: the Lazy Lion bar has opened in Adria Palace
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Avokadó van és lesz! – A nap képe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Kókuszfarm to table – A nap videója
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

