The Hungarian National Tourist Office has unveiled its new marketing strategy
The Hungarian National Tourist Office has presented its three-year (2015-2017) tourism marketing strategy on the first day of the Travel Expo, at the official conference of UNWTO.
The primary task of the company is to present and promote the tourism offer of Hungary, abroad and in Hungary with the aim to strengthen the demand for our country as a travel destination. The Hungarian National Tourist Office (Magyar Turizmus Zrt. ) aims to facilitate the development of the industry, as well as to increase tourism revenues and to achieve a growth in the number of guest nights.
Related news
34 Hungarian exhibitors participate in ANUGA in Cologne
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungary’s food industry on the threshold of progress: the second Hungarian Food Summit
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >PLMA 2025: private labels draw on the power of surprise
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Shopping habits of Generation Z
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Hungarian event market sets a new standard with 101 Hang
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) A sonkametélés művészete – A nap videója
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >