Aldi introduces first TikTok campaign
Aldi Nord and Aldi Süd have debuted with their first campaign on social media platform TikTok, with the groups teaming up with a number of influencers – who have nearly 4 million followers – to promote the Engie energy drink. Aldi Nord and Süd have been active on TikTok since 2020, but this is the first time that they are using their presence for marketing purposes.
Related news
The largest food drive in the country’s history
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Shopper-friendly opening hours during the holidays: all ALDI stores will be open until noon on December 24th
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Aldi Belgium’s energy drink begins European conquest
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
OKSZ’s commentary on the latest inflation data
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The government is extending the margin reduction to additional products
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The growing trend has been broken: Hungarians plan to spend the same amount on Christmas this year as last year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >


