Aldi introduces first TikTok campaign
Aldi Nord and Aldi Süd have debuted with their first campaign on social media platform TikTok, with the groups teaming up with a number of influencers – who have nearly 4 million followers – to promote the Engie energy drink. Aldi Nord and Süd have been active on TikTok since 2020, but this is the first time that they are using their presence for marketing purposes.
Related news
NKFIH: Aldi recalls smoked rainbow trout fillets
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Aldi launches healthy recipes for kids in new campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The largest food drive in the country’s history
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Extended margin squeeze begins – 13 more products will be subject to regulation
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >From Monday, the SZÉP card can be used again to purchase cold food
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Cheese prices may rise: semi-hard varieties are exempt from margin restrictions
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >



