Unilever enters the Hungarian detergent market
Unilever enters the detergent market in Hungary: the company introduces the worldwide-known Surf brand In Hungary. With its 1.5 billion euros annual turnover, the Surf is one of Unilever’s “billion euros” brands.
The Surf detergent product line in all popular formats – washing powder, liquid detergent, washing capsules – will be available in stores. The Unilever recommends the washing powder for customers who like traditional products, while the capsule is the optimal solution for customers who like convenience, while for those who like the smell of freshly laundered clothes, the liquid version may be the solution.
Related news
Guinness owner Diageo appoints new CEO to revive growth
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Unilever ice-cream spin-off delayed by US government shutdowns
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Abu Dhabi, Goldman Sachs Invest In Haagen-Dazs Maker Froneri At €15bn Valuation
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
More than 10 tons of pet food collected thanks to Lidl
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >DM further strengthened its online and offline services
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >eMAG Black Friday kicks off with nearly one million offers on the morning of November 14th
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >


