Unilever enters the Hungarian detergent market
Unilever enters the detergent market in Hungary: the company introduces the worldwide-known Surf brand In Hungary. With its 1.5 billion euros annual turnover, the Surf is one of Unilever’s “billion euros” brands.
The Surf detergent product line in all popular formats – washing powder, liquid detergent, washing capsules – will be available in stores. The Unilever recommends the washing powder for customers who like traditional products, while the capsule is the optimal solution for customers who like convenience, while for those who like the smell of freshly laundered clothes, the liquid version may be the solution.
Related news
The Magnum Ice Cream Company taps NotCo AI for product innovation
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Unilever strengthened in both sales and price – exceeding analyst expectations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Unilever sells Venezuela ice-cream arm
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Yettel: New, flexible business tariff family and digital app for SMEs – adapted to the changing economic environment
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Praktiker: personal advice is coming, shopping is getting easier
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Vajda-Papír group closed the first half of 2025 with economic results in line with plans
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >