Unilever enters the Hungarian detergent market
Unilever enters the detergent market in Hungary: the company introduces the worldwide-known Surf brand In Hungary. With its 1.5 billion euros annual turnover, the Surf is one of Unilever’s “billion euros” brands.
The Surf detergent product line in all popular formats – washing powder, liquid detergent, washing capsules – will be available in stores. The Unilever recommends the washing powder for customers who like traditional products, while the capsule is the optimal solution for customers who like convenience, while for those who like the smell of freshly laundered clothes, the liquid version may be the solution.
Related news
Unilever strengthened in both sales and price – exceeding analyst expectations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Unilever sells Venezuela ice-cream arm
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Sainsbury’s To Launch Unified Retail Media Platform, Nectar360 Pollen
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Pensioner vouchers: each chain entices customers differently
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A taste journey at Auchan: customers are welcomed with the cuisines of 13 nations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Extraordinary rush at Aldi: customers took home 290,000 clothes on the first day
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >