The age of online marketplaces has arrived
Three and a half thousand sellers offer nearly 1.6 million products in Hungary’s largest marketplace, eMAG Marketplace.
The supply will find its demand, as shoppers on the marketplace only last year had more than 730,000 orders, generating a total turnover of 8.5 billion forints. The most sought after products are gadgets, home and DIY, home appliances and toys, but the Marketplace awaits those who want to trade in other categories as well.
Related news
New challenges for online marketplaces
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Kaufland: strong growth in Poland and Austria
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >eMag has permanently closed its stores in Hungary – the company is focusing on the online marketplace
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Pál Győrfi also supported the initiative of the Private Business Chain and Kerekes Kft.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Holiday spending trends: affordable gifts, experiences and premium foods take center stage
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Elyn’s Lab brand has launched a total of nine new products this year.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

