New app helps consumers
A new mobile application created by the Budapesti Békéltető Testület (BBT) (Arbitration Board of Budapest) helps the consumers. The consumers can report their problems already in the store – the Board told MTI on Tuesday.
According to the information, following the report the Board will contact the consumer, if necessary, asks for the missing documents in connection with the procedure, and will set a hearing between the consumer and the company in debate. (MTI)
Related news
NKFH: crayfish tails contaminated with metal fragments have been recalled from circulation
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >NKFH: almost 1,400 consumer complaints were received by the consumer protection authority in half a year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Consumer Protection Authority inspected taxis, entertainment venues and restaurants
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Dm babybonus for expectant mothers and families with young children
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Only old people quit, Generation Z just doesn’t do it anymore
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Danone Invests €60m In Valencian Dairy Hub
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >