New app helps consumers
A new mobile application created by the Budapesti Békéltető Testület (BBT) (Arbitration Board of Budapest) helps the consumers. The consumers can report their problems already in the store – the Board told MTI on Tuesday.
According to the information, following the report the Board will contact the consumer, if necessary, asks for the missing documents in connection with the procedure, and will set a hearing between the consumer and the company in debate. (MTI)
Related news
NKFH: mung beans recalled by distributors due to pesticide content exceeding the limit
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The hand luggage war has reached Brussels – the foundations of the low-cost model are in danger
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Seven-point consumer protection action plan announced at NKFH conference
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Winners of the 2025 Hungaropack Hungarian Packaging Competition
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Turmoil in the tubs
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Margin reduction extended to new products – in-store price restrictions remain in place until the end of February
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >


