New app helps consumers
A new mobile application created by the Budapesti Békéltető Testület (BBT) (Arbitration Board of Budapest) helps the consumers. The consumers can report their problems already in the store – the Board told MTI on Tuesday.
According to the information, following the report the Board will contact the consumer, if necessary, asks for the missing documents in connection with the procedure, and will set a hearing between the consumer and the company in debate. (MTI)
Related news
Comprehensive Advent Food Safety Inspection Results
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >In Croatia, the price of a holiday basket this year will be about ten percent higher than last year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >NKFH: Children’s dinnerware recalled due to inadequate consumer information
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Even though the price of cocoa has halved, chocolate will not become cheaper
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Temu is crushing domestic webshops – Christmas won’t change either
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Green lending: sustainable financing gaining momentum
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

