New app helps consumers
A new mobile application created by the Budapesti Békéltető Testület (BBT) (Arbitration Board of Budapest) helps the consumers. The consumers can report their problems already in the store – the Board told MTI on Tuesday.
According to the information, following the report the Board will contact the consumer, if necessary, asks for the missing documents in connection with the procedure, and will set a hearing between the consumer and the company in debate. (MTI)
Related news
NKFH: hidden dangers on slides and rope courses, the consumer protection authority found hundreds of illegal devices
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Spot checks: focus on displaying promotional prices
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >TEDi store chain recalls flower-patterned glass cups due to risk of lead and cadmium leaching
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
A national consumer protection audit has been launched on redemption fees
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KSH: industrial production decreased by 1.0 percent in July compared to the same period of the previous year, and expanded by 2.0 percent compared to the previous month
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Inflation accelerated in Germany in August
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >