Új alkalmazás segíti a fogyasztókat
Új mobiltelefonos alkalmazást hozott létre a Budapesti Békéltető Testület (BBT), amellyel a fogyasztók már a boltban jelenthetik problémájukat vagy sérelmüket – közölte a testület kedden az MTI-vel.
A tájékoztatás szerint a mobilon történő bejelentést követően a testület felveszi a kapcsolatot a fogyasztóval, szükség esetén bekéri az eljáráshoz hiányzó dokumentumokat, majd kitűz egy meghallgatást, a fogyasztó és a vele vitában álló cég között, amiről értesítést is küld.
A BBT közleményében több olyan lehetőséget is felsorolt, amelyeknél használható az ingyenes applikáció: így például laptop vagy mobiltelefon vásárlása esetén, ha akadozik az internet, többet számlázott a mobilszolgáltató vagy épp határidőre nem építette ki a hálózatot. Szintén közbenjárhat a testület a parkolási-, építőipari ügyekben vagy ha a gázszolgáltató olyan számlát küldött, amivel nem ért egyet a fogyasztó.
Az alkalmazás egyelőre Android és Apple készülékeken érhető el, hamarosan pedig a Windows Phone-ra is telepíthető lesz. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Agrárkamara: nem kérünk az ukrán importból
Az Európai Bizottság határozatlan idejű kedvezményeket javasol Ukrajnának a lejárt…
Tovább olvasom >NKFH: élelmiszer-biztonsági razzia a nyári szezonban, elsősorban a fagylaltozókban és strandbüfékben
A fogyasztók biztonságának védelme érdekében országos ellenőrzést végez a Nemzeti…
Tovább olvasom >Fogyasztóvédelem új alapokon
A Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH) 2025. január 1-jén…
Tovább olvasom >További cikkeink
Drágább lesz idén a vegán grillezés Németországban
7%-kal emelkedett a vegán grilltermékek ára Németországban a 2024-es évhez…
Tovább olvasom >Lezárult a Magyar Nemzeti Galéria és az LG fotópályázata
Közel 700 nevezéssel zárult az LG Magyarország és a Magyar…
Tovább olvasom >AI-képzést indít kiskereskedőknek a Google és a Német Kereskedelmi Szövetség
A Google és a Német Kereskedelmi Szövetség (HDE) közös kezdeményezésével…
Tovább olvasom >