Lidl Launches Campaign To Raise Awareness On Organic Food
German discounter Lidl has launched a campaign to raise awareness about locally produced organic products.
The campaign will see the retailer focus on the value of Bioland products and the farmers behind them.
Lidl entered into a partnership with the organic cultivation association Bioland in 2018 to source high-quality products and help farmers switch to sustainable organic farming.
ESM
Related news
Lidl wins For a Sustainable Future Award: recognition for business transformation
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Price reduction at Lidl: Popular butters are available for less
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >We took you on a flight! (Part 2)
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
CDs and DVDs are experiencing a renaissance at Vatera, but second-hand LEGO is the real star of this Christmas
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Christmas tree shopping is also going digital: demand for online ordering is growing rapidly
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >NGM and VOSZ cooperation agreement for the security of digital commerce
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
