Most online shoppers are fed up with unpredictable parcel delivery times
According to a recent Ipsos survey commissioned by DODO, it has already happened to every second customer that they weren’t at home when a parcel was delivered, and nearly two-thirds are particularly annoyed by this.
This article is available for reading in Trade magazin 2024/12-2025/01
Smart logistics solutions provider DODO is launching a movement to meet customer expectations, by identifying the shortcomings of current delivery solutions and encouraging operators to improve their delivery services. The new standardised service will be available as a widget. //
Related news
Ipsos research: 37 percent of Hungarians would like to taste organic wine
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Private labels make plant-based alternatives cheaper
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >How to avoid the hassles of online shopping?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
How do young adults celebrate?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Vajda-Papír celebrates Ooops!’s 15th anniversary with a hybrid AI campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Pre-holiday shopping at up to half price
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
