Auchan is also looking for its domestic supplier partners in the online space
The online platform of the National Chamber of Agriculture (NAK) called Piactér (Marketplace) can help producers who now face a loss of income. Auchan Hungary immediately joined the initiative, and has already begun mapping out possible partnerships in order to expand its range of partners with as many Hungarian suppliers as possible in the current situation.
Related news
Campaign launched to dispel misconceptions about meat and dairy products
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >István Jakab: We must respond to agricultural challenges with competitive farming
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >V4 agricultural chambers demand complete change of direction from the European Commission
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Challenges of the retail sector: retail has become more crisis-resistant
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >MediaMarkt welcomes a new leader
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Ministry of Agriculture: further help for the dairy sector, educational institutions can join the school milk program even during the school year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
