The ÖRT checks the industry commitments

Ildikó Fazekas
general secretary
ÖRT
The Self-regulatory Advertising Board (ÖRT) does the industry-by-industry monitoring of the implementation of pledges made. For instance the examination of the EU Pledge commitments –voluntary limiting advertising to children – showed that 98 percent of companies complied with the rules in social media and 99 percent passed as regards their own websites. General secretary Ildikó Fazekas told that ÖRT analysed 15 brand/corporate websites and 15 own digital platforms (YouTube channel, Facebook page). //
Related news
PFR Influencer & Talent – Another influencer agency among ÖRT members
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Whose trust is it? – this is how the domestic influencer market is changing
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >New cycle, stable operation, unchanged direction – ÖRT management has received trust
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Winners of the 2025 Hungaropack Hungarian Packaging Competition
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Turmoil in the tubs
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Margin reduction extended to new products – in-store price restrictions remain in place until the end of February
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
