Product of the Year: the Hungarian jury is set
The recognition based on the votes of consumers was handed over 25 years ago in France and now it is present in 29 countries, and reaches nearly three billion buyers.The logo is used on the national language of each countries, so consumers in Hungary will meet the ”Az Év Terméke Díj” title on the shelves. Producers or distributors can enter their FMCG products into the competition President: Fekete Zoltán
Magyar Márkaszövetség, főtitkár
Antal Erzsébet
Nobel Management Consulting, partner
Folláth Györgyné
Élelmiszerfeldolgozók Országos Szövetsége, főtitkár
Hermann Zsuzsa
Trade Magazin, főszerkesztő
Keresztesi Péter
Szuperinfó Média Kft., ügyvezető
Kozák Ákos
GfK Hungária, ügyvezető
László Csaba
KPMG partner
Martinkó József
Trendguide.hu, főszerkesztő, designkritikus
Novák Péter
Origo, vezérigazgató-helyettes
Dr. Serényi János
Értéktrend Kft., ügyvezető
Simon Zsolt
TV2, vezérigazgató
Dr. Szabó Gábor
Magyar Innovációs Szövetség, elnök
Szegedi Tudományegyetem, rektor
Related news
Related news
Hungarian family businesses invest in cooperation, not generational change
More than 20 percent of the 515,000 partnerships operating in…
Read more >Holiday Shopping Study 2024: European Consumers Plan Ahead Amid Economic Pressures
The “Holiday Shopping Study 2024,” conducted by ShopFully and Offerista…
Read more >Oversupply in the office market, returning demand in retail properties and hotels expected in 2025
The Hungarian commercial real estate market is currently characterized by…
Read more >