Product of the Year: the Hungarian jury is set
The recognition based on the votes of consumers was handed over 25 years ago in France and now it is present in 29 countries, and reaches nearly three billion buyers.The logo is used on the national language of each countries, so consumers in Hungary will meet the ”Az Év Terméke Díj” title on the shelves. Producers or distributors can enter their FMCG products into the competition President: Fekete Zoltán
Magyar Márkaszövetség, főtitkár
Antal Erzsébet
Nobel Management Consulting, partner
Folláth Györgyné
Élelmiszerfeldolgozók Országos Szövetsége, főtitkár
Hermann Zsuzsa
Trade Magazin, főszerkesztő
Keresztesi Péter
Szuperinfó Média Kft., ügyvezető
Kozák Ákos
GfK Hungária, ügyvezető
László Csaba
KPMG partner
Martinkó József
Trendguide.hu, főszerkesztő, designkritikus
Novák Péter
Origo, vezérigazgató-helyettes
Dr. Serényi János
Értéktrend Kft., ügyvezető
Simon Zsolt
TV2, vezérigazgató
Dr. Szabó Gábor
Magyar Innovációs Szövetség, elnök
Szegedi Tudományegyetem, rektor
Related news
Related news
Bunge to sell European margarines and spreads business to Vandemoortele
Vandemoortele will acquire Bunge’s margarines and spreads business in Germany,…
Read more >Lidl and ProVeg join forces to find innovative cheese alternatives in new startup competition
The winner will have their product sold in selected Lidl…
Read more >Rice wine waste found to have longevity-boosting properties
Researchers in the Philippines have discovered that the byproduct of…
Read more >