Coca-Cola wants to break into the European mineral water market
In the wake of Smartwater’s mineral water, the US giant cola maker has just launched the Aquarius brand in France – origo wrote.
Coca-Cola is now marketing a new drink in France. However, the product contained in the bottles is nothing but traditional water enriched with vitamins and minerals under the Aquarius brand.
The giant company is virtually trying to break into the European bottled water market. (Notiulti.com, origo)
Related news
Shein: enters France with permanent stores – meets resistance
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >France rejects EU farm budget proposal
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A star is born – say hello to dirty soda!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Yettel: New, flexible business tariff family and digital app for SMEs – adapted to the changing economic environment
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Praktiker: personal advice is coming, shopping is getting easier
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Vajda-Papír group closed the first half of 2025 with economic results in line with plans
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >