Az munkáltatói márka és a csomagolástechnika új korszaka az Sz. Variánsnál
Az ipari digitalizáció nem csupán gépekben, hanem a gondolkodásmódban is forradalmat hoz.Jelenleg a magyarországi kis- és középvállalkozások döntő többsége még nem alkalmazza a fejlett Operational Intelligence (üzemeltetési intelligencia, OI) rendszereket.
Az Operational Intelligence rendszer valós idejű adatgyűjtéssel és elemzéssel segíti a vállalatokat abban, hogy gyorsan és megalapozottan hozzanak döntéseket az üzleti működésük optimalizálására.Az iparági teljesítményszint 25–30% között mozog, szemben a nemzetközi élmezőny – például a Toyota – által elért 80% feletti értékekkel. Ennek a szintnek az eléréséhez elengedhetetlen az adatalapú döntéshozatal és a fejlett monitoringrendszer. Az Sz. Variáns célkitűzése, hogy szűkítse meg ezt a különbséget, hosszútávon is versenyképes pozíciót építsen ki a hazai és akár nemzetközi piacokon egyaránt. A ezen cég irányelveket veszi alapul mikor újabb és újabb beruházásokat hajt végre. Így a cég legfrissebb beruházása is ezt az elképzelését bizonyítja, amely egy újtípusú, pontosabban egy bígelést kiváltó marógép a papíralapú csomagolástechnikában.Az eszköz nemcsak a gyártási pontosságot, azaz a dobozon lévő hajtómű pontosságát növeli, hanem az Ipar 4.0 elveire építve azonnali adatkinyeréssel segíti a gyártást, vizualizált teljesítménymutatókkal és mikroszintű elemzésekkel támogatja a gyártás hatékonyságát.
Az új eszköz mellett a vállalat kiemelt figyelmet fordít a belső kommunikáció fejlesztésére is. Az üzemi és irodai monitorhálózattal, napi hangulatmérő barométerrel, valamint strukturált vezetői párbeszéddel alakítja ki azt az emberközpontú működést, amely hosszú távon is versenyelőnyt jelent a munkaerőpiacon.
Related news
The first Sustainable Packaging Forum took place
Sorry, this entry is only available in HU.
Read more >DM prepared a sustainability report for the first time
For the first time, dm has produced a joint sustainability…
Read more >Sopron university students excelled in the 2025 HUNGAROPACK STUDENT packaging competition
Students of the University of Sopron demonstrated their outstanding talent…
Read more >Related news
PwC E-toplist: The largest and most well-known online retailers
4 categories: largest, FMCG, Hungarian, best-known – PwC Hungary published…
Read more >Crisis Map 2024: The number of protracted crises has increased significantly
The MPRSZ registered and analyzed 450 crisis situations according to…
Read more >Hungarians are the most likely to tip food delivery people online
Tipping remains popular among Hungarians, and this is also evident…
Read more >