Az munkáltatói márka és a csomagolástechnika új korszaka az Sz. Variánsnál
Az ipari digitalizáció nem csupán gépekben, hanem a gondolkodásmódban is forradalmat hoz.Jelenleg a magyarországi kis- és középvállalkozások döntő többsége még nem alkalmazza a fejlett Operational Intelligence (üzemeltetési intelligencia, OI) rendszereket.
Az Operational Intelligence rendszer valós idejű adatgyűjtéssel és elemzéssel segíti a vállalatokat abban, hogy gyorsan és megalapozottan hozzanak döntéseket az üzleti működésük optimalizálására.Az iparági teljesítményszint 25–30% között mozog, szemben a nemzetközi élmezőny – például a Toyota – által elért 80% feletti értékekkel. Ennek a szintnek az eléréséhez elengedhetetlen az adatalapú döntéshozatal és a fejlett monitoringrendszer. Az Sz. Variáns célkitűzése, hogy szűkítse meg ezt a különbséget, hosszútávon is versenyképes pozíciót építsen ki a hazai és akár nemzetközi piacokon egyaránt. A ezen cég irányelveket veszi alapul mikor újabb és újabb beruházásokat hajt végre. Így a cég legfrissebb beruházása is ezt az elképzelését bizonyítja, amely egy újtípusú, pontosabban egy bígelést kiváltó marógép a papíralapú csomagolástechnikában.Az eszköz nemcsak a gyártási pontosságot, azaz a dobozon lévő hajtómű pontosságát növeli, hanem az Ipar 4.0 elveire építve azonnali adatkinyeréssel segíti a gyártást, vizualizált teljesítménymutatókkal és mikroszintű elemzésekkel támogatja a gyártás hatékonyságát.
Az új eszköz mellett a vállalat kiemelt figyelmet fordít a belső kommunikáció fejlesztésére is. Az üzemi és irodai monitorhálózattal, napi hangulatmérő barométerrel, valamint strukturált vezetői párbeszéddel alakítja ki azt az emberközpontú működést, amely hosszú távon is versenyelőnyt jelent a munkaerőpiacon.
Related news
Pro Form Ltd. and the University of Technology have developed an increased heat-resistant PET packaging material
Pro-Form Industrial and Commercial Ltd. has jointly developed a PET…
Read more >New, innovative pesticide packaging from Syngenta
In 2019, Syngenta joined a broad industry coalition aiming to…
Read more >Bags are flooding in: 22 billion plastic packaging could go out of fashion by 2030
The cost of online clothes is not only a burden…
Read more >Related news
Europe’s best marketing specialist: Hungarian victory in the prestigious international competition
Zsófia Bánhegyi, Vice President of Corporate Relations of the Hungarian…
Read more >Vegetables for Children’s Day – foodora is preparing a surprising promotion
Foodora is announcing a fruit and vegetable promotion on the…
Read more >EY: Energy procurement has become a key issue – fluctuating prices are affecting the competitiveness of more and more companies
The majority of companies are concerned about securing the energy…
Read more >