Trademagazin > News and articles > Company and Personal News > The most successful Glamour days of the last decade at Rossman
The most successful Glamour days of the last decade at Rossman
🎧 Hallgasd a cikket:
This autumn’s Glamour days have broken all previous records for Rossmann’s home network. Since Rossmann has been in Hungary, it has not generated such traffic: there has been double-digit growth both online and offline. Still, it can be said that the Glamour Days in October were a celebration of offline shopping.
Related news
Milestone in supplier relations – Rossmann organized the Supplier Conference with the participation of more than 100 partners
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Rossmann follows the Korean beauty philosophy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >We took you on a flight! (Part 2)
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
More related news >
Related news
In addition to the wallet, values also matter – this is how Hungarians’ shopping is changing
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A SPAR tovább fejleszt: több mint egymilliárdos modernizációval nyílt újra két budapesti szupermarket
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Next-day delivery even during peak parcel traffic: this is how GLS is preparing for the end of the year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

