Trademagazin > News and articles > Company and Personal News > The most successful Glamour days of the last decade at Rossman
The most successful Glamour days of the last decade at Rossman
🎧 Hallgasd a cikket:
This autumn’s Glamour days have broken all previous records for Rossmann’s home network. Since Rossmann has been in Hungary, it has not generated such traffic: there has been double-digit growth both online and offline. Still, it can be said that the Glamour Days in October were a celebration of offline shopping.
Related news
Rossmann awaits parents with young children with 119 coupons
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >New lipstick collection within the Nora Beauty range
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Robust change in the coffee category
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
More related news >
Related news
Pensioner vouchers: each chain entices customers differently
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A taste journey at Auchan: customers are welcomed with the cuisines of 13 nations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Extraordinary rush at Aldi: customers took home 290,000 clothes on the first day
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >