Auchan’s turnover increased by 3.8 percent last year
In 2016, the Auchan Retail Magyarország achieved annual gross turnover of 350.4 billion HUF in 19 stores and 18 filling stations, with an increase of 3.8 percent.
The number of purchases increased by 3 percent to 43 million, compared to the previous year. The company’s balance sheet profit reached 3.6 billion HUF.
The chain of stores thus increased in 2016 and strengthened its position in the retail sector in Hungary. The aim of the company is to make the Auchan brand available to the public as widely as possible.
Related news
Alibaba International helps global retailers with new AI agents
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Boxes and experiences
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Digital advertising in a new era
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The acquisition of Eisberg’s Polish factory has also been completed.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Tesco tests Premier – the British chain has brought a new brand to Hungary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Play goes bankrupt: another Icelandic timber company fails
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >