Apple and Google have remained the world’s most valuable brands this year
For the fifth consecutive year this year, Apple and Google proved to be the world’s most valuable brands in the global ranking of the Interbrand US consulting firm.
In the “Best Global Brands” ranking of 100 companies include 51 US companies, including seven American companies from the top ten. In addition to Apple and Google, Microsoft (3.), Coca Cola (4.), Amazon (5.), Facebook (8.) and IBM (10.) are among the top ten. The first foreigner was South Korea’s Samsung (6th) and the Japan’s Toyota (7th) and the German Mercedes-Benz (9th) and the Daimler Group’s luxury car division, were able to enter the top ten. (MTI)
Related news
Amazon: office worker numbers may reduce
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Google and the German Retail Federation join forces to train retailers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Why is the fascination with clicks misguided? – A new approach to marketing measurement of Hungarian SMEs
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
K&H was named the Green Large Company of the Year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Retail sales in the Czech Republic increased by 2.5 percent in July
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The banking sector has reached a historic turning point
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >