Apple is the most valuable brand in the world, according to Brand Finance

Apple worths 355 billion USD
Compilers of the list say Apple’s brand value is 355.1 billion USD, up 35 percent from a year earlier.
Amazon.co remains second, with its brand value rising 38 percent to 350.3 billion USD. There was no change in the third place on the imaginary podium, leaving Google with its brand value up 38 percent to 263.4 billion USD. (MTI)
Related news
Shell remains the world’s most valuable oil and gas brand, according to Brand Finance
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Apple is the world’s most valuable brand for the fourth year in a row
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Nestlé remains the world’s most valuable food brand, according to Brand Finance
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Rossmann returns home with new accolades from the Retailer of the Year and Symbol of Sustainability competitions
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >PENNY once again won the Trade Excellence Award for Hungarian Products
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Where did 288 million portions of surplus food go in the country?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >