Apple is the most valuable brand in the world, according to Brand Finance
Apple’s brand value was 263.4 billion USD, up 87 percent in a year. The company was third on the list last year, a year earlier and the year before.
Second place went back to list leader in the previous three years, Amazon.com, whose brand value rose 15 percent to 254.2 billion USD.
Google slipped back from second place of last year to third, with its brand value rising by 1 percent to $191.2 billion USD. (MTI)
Related news
Walmart recruits European marketplace sellers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Amazon: office worker numbers may reduce
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Shell remains the world’s most valuable oil and gas brand, according to Brand Finance
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The Ministry of Agriculture and Metro Trading Ltd. signed a cooperation agreement
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Coffee, Creativity, Community – Caffè Vergnano Barista Championship 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >SPAR development worth more than 2.3 billion forints in Eastern Hungary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >