Apple is the most valuable brand in the world, according to Brand Finance
Apple’s brand value was 263.4 billion USD, up 87 percent in a year. The company was third on the list last year, a year earlier and the year before.
Second place went back to list leader in the previous three years, Amazon.com, whose brand value rose 15 percent to 254.2 billion USD.
Google slipped back from second place of last year to third, with its brand value rising by 1 percent to $191.2 billion USD. (MTI)
Related news
Amazon tests delivery in half hour or less
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Amazon reduces seller fees in Europe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Apple is the world’s most valuable brand for the 13th year in a row
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
You can save a lot with Árfigyelő in the last days before Christmas
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >25,000 packages of donations will reach people in need as a result of the 2025 Joy of Giving! fundraising campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Kifli.hu customers spend more than 60,000 baskets on szaloncukor
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
