AMC promoted Hungarian wines in Hungary and abroad

Agrármarketing Centrum promotes Hungarian wines in Sweden and Finland
In their communication, they emphasized that the aim of the programs is to increase the international recognition of Hungarian wines and to educate Hungarian consumers in order to consume quality wine.
Almost 90 wines from 25 wineries were presented at the last two stations of the Hungarian Wine Business Program, Stockholm and Helsinki. (MTI)
Related news
Phytoplasma and market changes are the most pressing challenges in winemaking, according to experts
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The strategy of the Hungarian Wine Marketing Agency places special emphasis on strengthening foreign markets
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarian wine composed by artificial intelligence wins one of the world’s most prestigious competitions
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
KSH: the gross average salary was 693,700 forints, 9.0 percent higher than a year earlier.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Corn market: weak harvest, growing uncertainty, shifting imports
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Data-driven decisions
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >