Amazon closes online store in China
Amazon.com Inc has announced that it will close its China online store by 18 July 2019, as the US e-commerce giant concentrates on the lucrative businesses of selling overseas goods and cloud services in the world’s most populous nation. The move underscores how Chinese e-commerce rivals have made it difficult for Amazon’s marketplace to set its feet in China. Alibaba’s Tmall marketplace and JD.com controlled 82 percent of the Chinese e-commerce market last year.
Related news
China tightens controls on livestream trade
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >This is how they see the car of the future in China and Germany
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >China’s place in the global economy: the future isn’t “Made in China”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Pink trucks and contemporary artists and influencers set hope in motion
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >SAP: A big leap in PwC’s enterprise resource planning
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Adidas revenue up 3 percent in third quarter
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >