This year’s season product campaign starts with the promotion of apples
This year’s season product campaign starts with the promotion of apples, followed by poultry products, wine and fish in the consumption incentive campaign of the agricultural marketing directorate of the Hungarian Tourism (MT) Ltd.
Lipcsey György Imre Deputy Chief Executive of the agricultural marketing directorate of the Hungarian Tourism (MT) Ltd. told that the campaign takes place in the last three months of the year, from the end of October until mid-December. He added that the campaign aims to shape the views of the conscious shoppers to choose healthy Hungarian foods. (MTI)
Related news
Close to consumers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The “Catch it!” fish campaign is in full swing
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Style, language and tools
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
How to avoid the hassles of online shopping?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >It’s time for company Christmas parties: a waste of money or a good party?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Price isn’t enough, promotions and re(in)novation are lifting the plane
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

