ALDI promotes Hungarian Product Month with a prize draw
In August ALDI organised a consumer prize draw in cooperation with Hungarian Product Nonprofit Kft. Promoting Hungarian Product Month, between 3 and 30 August ALDI offered valuable prizes to customers buying minimum two of the more than 400 private label products with the Hungarian Product trademark. The main prize was a HUF 500,000 ALDI shopping voucher. In the campaign the focus was on striving for ecological balance.
This article is available for reading in Trade magazin 2023/10.
//
Related news
OKSZ: Margin stop is wrong
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Aldi serves up a cheaper Thanksgiving meal deal
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >ALDI entertains you with a scary short film this Halloween
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
OKSZ: Margin stop is wrong
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >New food certification for products free from ultra-processed ingredients
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KSH: industrial producer prices in September 2025 were on average 0.4 percent lower than the previous month and 2.4 percent higher than a year earlier
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
