ALDI promotes Hungarian Product Month with a prize draw
In August ALDI organised a consumer prize draw in cooperation with Hungarian Product Nonprofit Kft. Promoting Hungarian Product Month, between 3 and 30 August ALDI offered valuable prizes to customers buying minimum two of the more than 400 private label products with the Hungarian Product trademark. The main prize was a HUF 500,000 ALDI shopping voucher. In the campaign the focus was on striving for ecological balance.
This article is available for reading in Trade magazin 2023/10.
//
Related news
Pensioner vouchers: each chain entices customers differently
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Extraordinary rush at Aldi: customers took home 290,000 clothes on the first day
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Aldi: cuts prices on hundreds of food items, clothes will be available for 5 forints
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Coffee prices are falling, can it be cheaper here too?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >MMSZ Green Club meeting at Danone: sustainable operations in practice
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Faster, greener, smarter – today’s minimum requirements in FMCG transport
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >