ALDI promotes Hungarian Product Month with a prize draw
In August ALDI organised a consumer prize draw in cooperation with Hungarian Product Nonprofit Kft. Promoting Hungarian Product Month, between 3 and 30 August ALDI offered valuable prizes to customers buying minimum two of the more than 400 private label products with the Hungarian Product trademark. The main prize was a HUF 500,000 ALDI shopping voucher. In the campaign the focus was on striving for ecological balance.
This article is available for reading in Trade magazin 2023/10.
//
Related news
XIXO’s summer prize game ended with record success – 10 million forints were won twice
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Red Bull launches new product in ALDI stores
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Debate at Aldi’s new checkouts: speed or stress?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
German wholesale prices rose both year-on-year and month-on-month in September
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Food inflation in Romania accelerated to 9.88 percent in September
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >László Palkovics discussed the green future in Sopron
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >