ALDI strives to involve as many Hungarian suppliers as possible
“The coronavirus has highlighted the importance of favoring domestic goods; in the long run, the sales opportunities of domestic producers must be strengthened. Our goal is to have fresh or processed foods on the shelves of Hungarian stores, from which the actors of the Hungarian food industry produce the right quantity and quality. ” – Éder Tamás, NAK’s national vice president responsible for the food industry stressed at the meeting.
Related news
OKSZ: Margin stop is wrong
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Newer plant protection products are available for small-scale cultivation
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Aldi serves up a cheaper Thanksgiving meal deal
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Gergely Gulyás: margin reduction will remain until February 28th and will be expanded to include additional product lines
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Waterfowl season begins: this is when most of the annual quantity of ducks and geese is sold.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl extends partnership with UEFA Women’s National Team until 2030
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
