ALDI strives to involve as many Hungarian suppliers as possible
“The coronavirus has highlighted the importance of favoring domestic goods; in the long run, the sales opportunities of domestic producers must be strengthened. Our goal is to have fresh or processed foods on the shelves of Hungarian stores, from which the actors of the Hungarian food industry produce the right quantity and quality. ” – Éder Tamás, NAK’s national vice president responsible for the food industry stressed at the meeting.
Related news
Campaign launched to dispel misconceptions about meat and dairy products
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Another butter price cut: ALDI halved the prices of several popular butters this year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Close to consumers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The newest PENNY store opened in downtown Szolnok
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Another butter price cut: ALDI halved the prices of several popular butters this year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The heritage of flavors, tradition and innovation – Stühmer’s story that sweetened Hungary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

