ALDI strives to involve as many Hungarian suppliers as possible
“The coronavirus has highlighted the importance of favoring domestic goods; in the long run, the sales opportunities of domestic producers must be strengthened. Our goal is to have fresh or processed foods on the shelves of Hungarian stores, from which the actors of the Hungarian food industry produce the right quantity and quality. ” – Éder Tamás, NAK’s national vice president responsible for the food industry stressed at the meeting.
Related news
Aldi Suisse Sets New Sugar Reduction Targets
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Responsible food management: this is ALDI
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungary’s craft breweries
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Art on Me is closing for good
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The economic sentiment index deteriorated in the EU and the euro area in August, but improved in Hungary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >GVH: at least 70 out of every 100 forints spent goes to multinationals
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >